Culturele Zondagen is een eendaags (soms tweedaags) cultureel evenement in de stad Utrecht dat zes á zeven keer per jaar plaatsvindt rond een specifiek thema. Met een gevarieerd gratis toegankelijk cultureel programma van muziek, dans, theater, beeldende kunst, opera of film, zowel binnen als buiten.
CMS, Cultureel, kunst, Magazine, sociale media, theaterDe Designpolitie is een grafisch ontwerpbureau uit Amsterdam. Gespecialiseerd op het gebied van identiteiten en communicatie. De Designpolitie is bekend vanwege hun frisse, ogenschijnlijke simpele en directe ontwerpen en één van de meest oorspronkelijke ontwerpbureaus in Nederland.
2012, CMS, kunstKillyourdarlings ontwikkelde de Wijkwidget. Dit is een widget die een verzameling nieuwsfeeds laat zien van een bepaalde wijk, plus eventueel een twitterstroom. De Wijkwidget laat in een oogopslag zien welke wijkmedia er in een wijk gemaakt wordt. De nieuwste artikelen van de verschillende wijkwebsites komen in de widget die op elke site gedeeld kan worden.
Lola Bookings is het bookingskantoor van de Herman Brood Academie. In vier verschillende pijlers richt Lola Bookings zich op het boeken van opkomende acts in verschillende genres. Killyourdarlings gaf de nieuwe huistijl vorm en de bijpassende website.
2011, CMS, Jongeren, Scholieren, sociale media, StudentenStichting Cultuurpromotie Utrecht (SCU) is de overkoepelende organisatie die sinds 2010 Culturele Zondagen en het Utrechts Uitburo onder haar hoede heeft. SCU heeft als doel inwoners en bezoekers van de stad en provincie Utrecht te verleiden gebruik te maken van het grote culturele aanbod in de stad Utrecht.
2012, CMS, CultureelRizoom is de zusteronderneming van ClickF1 die door middel van sturing, training, uitvoering en ondersteuning het beste haalt uit een organisatie. Het platform wat wij ontwikkelde geeft de mogelijkheid hun kennis te delen en tergelijkertijd te wijzen op hun diensten in de vorm van training & advies.
2012, CMS, Corporate, Jongeren, kinderen, sociale mediaVoor de Herman Brood Academie mochten we de website niet alleen redesignen, maar ook bedenken hoe de school en de studenten zichzelf kunnen profileren. Dat heeft geresulteerd in deze website.
De VRM verenigt de verzelfstandigde Rijksmusea en andere musea van nationaal belang. De vereniging treedt op als werkgeversorganisatie en als belangenbehartiger. Killyourdarlings ontwikkelde samen met Jorgen Koolwijk van Uncoated de nieuwe website.
2012, CMS, Cultureel, kunstVoor de Herman Brood Academie ontwikkelden we een nieuw logo. Het is per september 2011 in gebruik genomen en valt samen met de ontwikkeling van de nieuwe site.
2011, Jongeren, logo, Scholieren, StudentenSapsite is een online cultureel magazine dat zich richt op het culturele leven in de stad Utrecht. Begin 2010 zijn het Utrechts Uitburo en Culturele Zondagen gefuseerd en vormen samen Stichting Cultuurpromotie Utrecht.
2011, Cultureel, Jongeren, kunst, Magazine, S.A.P. media, StudentenVoor de Hogeschool Utrecht ontwikkelden we een 'social wall'. Op deze wall is een verzameling met sociale media te combineren over een bepaald onderwerp.
2011, Jongeren, mashup, Scholieren, sociale media, StudentenJorgen Koolwijk is een bevriende ontwerpen en fotograaf waarvoor we zijn site hebben ontwikkeld.
2011, CMS, FotografieTijdens het Nederlands Filmfestival werd er in het paviljoen op de Neude en alle bioscopen een mashup pagina getoond. Met hierin programma informatie, een twitter feed, een twitteraar van de dag en alle foto's die geschoten werden tijdens het festival.
2010, 2011, CMS, Cultureel, kunst, mashup, sociale mediaWe ontwikkelde voor de Vogelfabriek een site die een platform boodt voor alle uitingen. De Vogelfabriek maakt soms producties op locatie, soms voor in het theater, soms in het filmhuis, soms voor de hele familie, soms niet voor de hele familie, soms voor een breed publiek, soms voor een klein publiek. De rode draad zijn enkel een broer en zus die al hun kinderdromen waar maken.
2010, Cultureel, Fotoalbum, kunst, theaterMIX Station is een levendig, interactief en kindvriendelijk digitaal platform voor en door kinderen uit de verschillende wijken in Utrecht.
2010, kinderen, Magazine, ScholierenKAdE organiseert tentoonstellingen op het gebied van (moderne) kunst, architectuur, vormgeving & design en eigentijdse cultuur.
2009, Cultureel, kunst, ToolkydHet project ‘In Overvecht’ is een initiatief van de Adviescommissie voor Beeldende Kunst en Vormgeving (ABKV) van de gemeente Utrecht en komt tot stand in samenwerking met het wijkbureau Overvecht en woningcorporatie Mitros. Killyourdarlings ontwikkelde in samenwerking met kummer & herrman
2007, CMS, Cultureel, Flash, Fotoalbum, ToolkydUCee station is een digitaal platform voor jongeren uit de stad Utrecht. Op de site staan radioshows, fimpjes, clips, artikelen, interviews, colums, etc. Het is een project van Click F1 in samenwerking met het Utrechts Centrum voor de Kunsten.
2007, Cultureel, Jongeren, logo, Magazine, Scholieren, ToolkydDe uitgaansladder van Utrecht die al jaren het monopolie heeft in Utrecht heeft eindelijk een website. In samenwerking met Sapsite wordt de uitgaansagenda aangevuld met inhoudelijke artikelen.
2005, CMS, S.A.P. media, Toolkyd