Killyourdarlings ontwikkelde de Wijkwidget. Dit is een widget die een verzameling nieuwsfeeds laat zien van een bepaalde wijk, plus eventueel een twitterstroom. De Wijkwidget laat in een oogopslag zien welke wijkmedia er in een wijk gemaakt wordt. De nieuwste artikelen van de verschillende wijkwebsites komen in de widget die op elke site gedeeld kan worden.
Lola Bookings is het bookingskantoor van de Herman Brood Academie. In vier verschillende pijlers richt Lola Bookings zich op het boeken van opkomende acts in verschillende genres. Killyourdarlings gaf de nieuwe huistijl vorm en de bijpassende website.
2011, CMS, Jongeren, Scholieren, sociale media, StudentenRizoom is de zusteronderneming van ClickF1 die door middel van sturing, training, uitvoering en ondersteuning het beste haalt uit een organisatie. Het platform wat wij ontwikkelde geeft de mogelijkheid hun kennis te delen en tergelijkertijd te wijzen op hun diensten in de vorm van training & advies.
2012, CMS, Corporate, Jongeren, kinderen, sociale mediaVoor de Herman Brood Academie mochten we de website niet alleen redesignen, maar ook bedenken hoe de school en de studenten zichzelf kunnen profileren. Dat heeft geresulteerd in deze website.
Voor de Herman Brood Academie ontwikkelden we een nieuw logo. Het is per september 2011 in gebruik genomen en valt samen met de ontwikkeling van de nieuwe site.
2011, Jongeren, logo, Scholieren, StudentenSapsite is een online cultureel magazine dat zich richt op het culturele leven in de stad Utrecht. Begin 2010 zijn het Utrechts Uitburo en Culturele Zondagen gefuseerd en vormen samen Stichting Cultuurpromotie Utrecht.
2011, Cultureel, Jongeren, kunst, Magazine, S.A.P. media, StudentenVoor de Hogeschool Utrecht ontwikkelden we een 'social wall'. Op deze wall is een verzameling met sociale media te combineren over een bepaald onderwerp.
2011, Jongeren, mashup, Scholieren, sociale media, StudentenSapsite is een online magazine wat gekoppeld is aan de Uitloper. Sapsite biedt achtergrond artikelen op het gebied van oa. film muziek en theater. De site is recentelijk onder handen genomen door ons en flink uitgebreid.
2007, CMS, Cultureel, Jongeren, Magazine, S.A.P. media, Studenten, tags, ToolkydVincent Dekkers maakt veelal straat fotografie en reportages over jongeren culturen en de multiculturele samenleving. Sinds 2003 zijn er allerlei subculturen in beeld gebracht. Op dit moment werkt Vincent aan verschillende foto series over jongeren in Rotterdam.
2007, CMS, Cultureel, Flash, Fotografie, JongerenUCee station is een digitaal platform voor jongeren uit de stad Utrecht. Op de site staan radioshows, fimpjes, clips, artikelen, interviews, colums, etc. Het is een project van Click F1 in samenwerking met het Utrechts Centrum voor de Kunsten.
2007, Cultureel, Jongeren, logo, Magazine, Scholieren, ToolkydStichting Kennisnet Ict op school is de publieke ict-ondersteuningsorganisatie van, voor en door het onderwijs. De stichting behartigt de belangen van de Nederlandse onderwijssector op het gebied van ict, biedt hulpmiddelen bij het maken van keuzes voor ict-producten en diensten en levert educatieve diensten en producten om het leren te vernieuwen.
2006, 2007, Jongeren, Scholieren, ServiceDe Heart Dance Award 2007 is een spetterende danswedstrijd van de Nederlandse Hartstichting. Elk jaar wordt dit evenement georganiseerd voor groep 7 en 8 van de basisschool.
2006, 2007, CMS, Flash, Jongeren, Scholieren, Service, Toolkyd, Zorn GroepKennislink is een project in opdracht van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW) om wetenschappelijke informatie toegankelijk te maken voor een breed jong publiek. Wij deden de vormgeving van de website.
2005, Jongeren, Magazine, StudentenNaar aanleiding van een Culturele Zondag in mei 2005 hebben we deze flash-site opgeleverd. Een flash aankondiging voor een speciaal jongerenprogramma in de stad Utrecht.
2005, Flash, Jongeren, S.A.P. mediaIn Cult & Stage creëren jongeren hun eigen culturele product. Van idee tot plan tot organisatie en uitvoering. De jongeren zijn aan zet, baas van hun eigen culturele onderneming. Kijken en luisteren, theorie en praktijk, vallen en opstaan, zelf doen en samenwerken. Dat is waar het om gaat in Cult & Stage.
2004, Flash, Jongeren, Scholieren