Het project ‘In Overvecht’ is een initiatief van de Adviescommissie voor Beeldende Kunst en Vormgeving (ABKV) van de gemeente Utrecht en komt tot stand in samenwerking met het wijkbureau Overvecht en woningcorporatie Mitros. Killyourdarlings ontwikkelde in samenwerking met kummer & herrman
2007, CMS, Cultureel, Flash, Fotoalbum, ToolkydVincent Dekkers maakt veelal straat fotografie en reportages over jongeren culturen en de multiculturele samenleving. Sinds 2003 zijn er allerlei subculturen in beeld gebracht. Op dit moment werkt Vincent aan verschillende foto series over jongeren in Rotterdam.
2007, CMS, Cultureel, Flash, Fotografie, JongerenVeel commercials en videoclips van Nederlandse bodem werden geregiseerd en gefilmd door Jonathan Weyland. Hij filmde ook in Libanon, Egypte, Spanje, Ukraine, Rusland, Amerika, Qatar, Jordanie, Dubai en ga zo maar door.
2006, CMS, Cultureel, Flash, Fotoalbum, ToolkydIn opdracht van VBO makelaars en in samenwerking met Jarno Aafjes is de site www.woonwijzer.tv gerealiseerd. Killyourdarlings verzorgde de techniek en implementatie en het bijbehorende CMS. De Woonwijzer is een online magazine wat allerlei inspirerende woonideeën voor je huis, tuin, keuken en badkamer geeft.
2007, CMS, Corporate, Flash, MagazineCKVsite.nl is voor alle leerlingen uit het voortgezet onderwijs in de provincie Utrecht. Hier vind je alles wat er te doen is op het gebied van CKV. De site maakt onder andere gebruik van de inhoud van de Sapsite en is ontwikkeld voor Sapmedia.
2006, CMS, Flash, Magazine, S.A.P. media, Studenten, ToolkydDe Heart Dance Award 2007 is een spetterende danswedstrijd van de Nederlandse Hartstichting. Elk jaar wordt dit evenement georganiseerd voor groep 7 en 8 van de basisschool.
2006, 2007, CMS, Flash, Jongeren, Scholieren, Service, Toolkyd, Zorn GroepNaar aanleiding van een Culturele Zondag in mei 2005 hebben we deze flash-site opgeleverd. Een flash aankondiging voor een speciaal jongerenprogramma in de stad Utrecht.
2005, Flash, Jongeren, S.A.P. mediaIn Cult & Stage creëren jongeren hun eigen culturele product. Van idee tot plan tot organisatie en uitvoering. De jongeren zijn aan zet, baas van hun eigen culturele onderneming. Kijken en luisteren, theorie en praktijk, vallen en opstaan, zelf doen en samenwerken. Dat is waar het om gaat in Cult & Stage.
2004, Flash, Jongeren, ScholierenVoor de de lancering van het nieuwe Uva web van de Universiteit van Amsterdam ontwikkelde we een korte animatie die uitleg gaf over deze verandering.
2002, Flash, Studenten